Forum de discuţii - întrebări / răspunsuri
|
[ Pune o întrebare ]
Categoria: Principal -> Impozite si Taxe -> Impozite si Taxe
Răspunsuri
|
Intrebarea nr. 1594 din data: 01-06-2007 pusa de OCHIS SIMONA : · De ce trebuie inregistrat un contract de leasing la Directia fiscala inainte ca proprietarul sa beneficieze de bunul respectiv. Exemplu : Avem un contract de leasing incheiat la 30.04.2007 , dar masina va fi pusa la dispozitia noastra peste 6 luni ; in tot acest timp eu trebuie sa achit impozi pe un auto pe care de fapt nu il am ?
|
Raspuns din data de 09-07-2007 : Referitor la intrebarea dumneavoastra, va aducem la cunostinta urmatoarele:
Conform Hotararii Guvernului nr. 44/2004, art.261, pct.95^1: "In cazul mijloacelor de transport care fac obiectul unui contract de leasing financiar incheiat pana la data de 31.12.2006, locatarul , dupa cum contribuabilul este persoana fizica sau persoana juridica, are obligatia depunerii unei declaratii fiscale la compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale pe a carei raza teritoriala isi are domiciliul/sediul/punctul de lucru, pana la data de 31.01.2007, insotita de o copie a contractului de leasing. Pentru contractele de leasing incheiate dupa data de 01.01.2007, locatarul are obligatia depunerii unei declaratii fiscale la compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale competente, insotita de o copie a contractului de leasing, in termen de 30 de zile de la data incheierii contractului de leasing".
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1582 din data: 24-05-2007 pusa de Iovanov Vladimir : · Mama mea era proprietara asupra unui imobil si teren aferent in municipiul ARAD str. Timotei Cipariu nr.16. Dupa decesul mamei am obtinut un certificat de mostenitor impreuna cu tata. Ce trebuie sa fac pentru modificarea inregistrarii in rolul Directiei de Taxe si Impozite si ce acte imi sunt necesare.Se poate prin posta? Eu si tatal meu locuim in Bucuresti.
Cum am putea plati impozitul onlime?
|
Raspuns din data de 25-06-2007 : Referitor la adresa dumneavoastra, prin care solicitati informatii cu privire la modul de transcriere si de achitare a obligatiilor fiscale pentru un imobil, va comunicam urmatoarele:
Potrivit Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare:"orice persoana care dobandeste o cladire/teren, are obligatia de a depune o declaratie fiscala la compartimentul de specialitate al autoritatii administratiei publice locale in a carei raza de competenta se afla cladirea, in termen de 30 de zile de la data dobandirii." Depunerea dupa incheierea termenului de 30 de zile a declaratiei de impunere privind stabilirea impozitului pe cladiri si teren se pedepseste conform art.294, alin 2, lit.a din Legea nr.571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare si potrivit H.C.L.M nr.1/11.01.2007, cu amenda cuprinsa intre 50-200 lei.
Potrivit celor mentionate mai sus va informam ca pentru transcrierea imobilului aveti nevoie de urmatoarele documente in copie, care se pot trimite si prin posta:
- certificat de mostenitor
- planul casei
- act identitate mostenitori
- declaratie de impunere privind stabilirea impozitului pe cladiri
- declaratii de salubrizare
Mentionam ca nu se poate efectua plata on-line a impozitelor si taxelor locale, o alta posibilitate pentru achitarea acestora este prin banca cu ordin de plata.
Aceasta posibilitate este conditionata de existenta unei parole care va da drept de vizualizare pe internet a impozitelor si taxelor datorate pentru bunurile inregistrate in evidentele noastre. Parola se atribuie in urma unei cereri scrise, adresata serviciului e-taxe din cadrul Directiei Venituri a Primariei Municipiului Arad.Aveti aceasta posibilitate sau in situatia in care ne trimiteti un nou e-mail unde ne mentionati numele si adresa dumneavoastra, va remitem noi formularele pentru declaratia de impunere si pentru taxa speciala de salubrizare, pentru a le completa si a ni le retrimite impreuna cu celelalte documente necesare, pentru a se putea opera transcrierea in discutie.
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1563 din data: 14-05-2007 pusa de Diana : · Buna ziua, as dori sa aflu cat costa vizarea autorizariei de functionare pe acest an, pentru persoanele fizice autorizate. Va multumesc.
|
Raspuns din data de 22-05-2007 : In legatura cu intrebarea dumneavoastra, va transmitem urmatoarele:
In functie de activitatile inscrise pe autorizatie, taxele sunt diferite, dupa cum urmeaza:
- pentru meserii- 17,33 RON
- pentru liber-profesionisti- 28,88 RON
- pentru comercianti si proiectanti- 34,2 RON
- pentru mori, prese si darace- 34,13 RON
- pentru cazane fabricat rachiu- 28,88 RON
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1552 din data: 07-05-2007 pusa de Domocos Traian : · S-a achitat cu ordin de plata din Bucuresti taxa pentru teren intavilan pers. juridica, in cat timp apare la Directia fiscala a Primariei Arad?
|
Raspuns din data de 22-05-2007 : In legatura cu intrebarea dumneavoastra, va comunicam urmatoarele:Pentru a va putea remite un raspuns pertinent, va rugam sa ne adresati un nou e-mail, in care sa specificati numele persoanei juridice, pentru a putea identifica termenul.
Centrul de Informare Cetateni.
|
Sus
|
|
Intrebarea nr. 1551 din data: 07-05-2007 pusa de Domocos Traian : · Va rog, as dori contul IBAN pentru persoana juridica pentru teren intravilan,salubritate,taxa reclama pentru anul 2007!Va multumesc.
|
Raspuns din data de 25-06-2007 : Referitor la adresa dumneavoastra, va aducem la cunostinta conturile IBAN solicitate de catre dumneavoastra:
- impozit teren intravilan PJ- RO93TREZ0212107020202XXX
- taxa salubritate PJ- RO08TREZ0215040XXX006806
- taxa reclama PJ - RO23TREZ02121300250XXXXX
Beneficiar: Primaria Municipiului Arad
Cod fiscal: 3519925
Banca: Trezoreria Municipiului Arad
|
Sus
|
|
|
|